ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. A 紀要
  2. A10 広島文教女子大学紀要
  3. 53

Utilizing Pre- and Post-assessments in an EFL Classroom Ⅱ : Effects of Spoken Production Assessments on Student Confidence and Motivation

https://doi.org/10.51095/kiyo.53.02
https://doi.org/10.51095/kiyo.53.02
d2aed2f1-eeb6-49ac-8d2a-a2c29b53a984
名前 / ファイル ライセンス アクション
kenkyukiyo53(nevitt).pdf kenkyukiyo53(nevitt).pdf (5.0 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2023-02-03
タイトル
タイトル Utilizing Pre- and Post-assessments in an EFL Classroom Ⅱ : Effects of Spoken Production Assessments on Student Confidence and Motivation
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 EFL
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.51095/kiyo.53.02
ID登録タイプ JaLC
著者 Nevitt, Craig Anthony

× Nevitt, Craig Anthony

ja Nevitt, Craig Anthony

ja-Kana ネヴィット, クレィグ・アンソニー

en Nevitt, Craig Anthony

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This second paper covers the authors' action research during the fall semester of 2017, and the following 2018 spring semester, with a new cohort of students. The continued focus is on how to best use pre- and post-assessments to improve EFL student confidence and motivation. The major difference between stage one and stage two is a shift from grammar/vocabulary assessments to spoken production assessments and the increased amount of feedback both from the authors and peers. The research data consists of surveys and focus groups. EFL student confidence and motivation. The major difference between stage one and stage two is a shift from grammar/vocabulary assessments to spoken production assessments and the increased amount of feedback both from the authors and peers. The research data consists of surveys and focus groups.
言語 en
bibliographic_information ja : 広島文教女子大学紀要
en : Bulletin of Hiroshima Bunkyo Women's University

巻 53, p. 11-31, 発行日 2018-12-21
出版者
出版者 広島文教女子大学
言語 ja
item_10002_source_id_9
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 0919181X
item_10002_source_id_11
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10402507
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 370
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 10:20:00.946000
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3