ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. A 紀要
  2. A10 広島文教大学紀要
  3. 55

High School Students’ Perceptions of International Communication via Web Conference Systems

https://doi.org/10.51095/kiyo.55.05
https://doi.org/10.51095/kiyo.55.05
fcd3ac30-5970-4b60-85ac-9554082a611a
名前 / ファイル ライセンス アクション
kenkyukiyo55(sho).pdf kenkyukiyo55(sho).pdf (1.0 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2023-01-26
タイトル
タイトル High School Students’ Perceptions of International Communication via Web Conference Systems
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 web conference systems
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 international collaboration
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 educational technology
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English language skills
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 collaborative learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 sustainable development goals(SDGs)
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 learning styles
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 learning expectations
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.51095/kiyo.55.05
ID登録タイプ JaLC
著者 庄, ゆかり

× 庄, ゆかり

ja 庄, ゆかり

ja-Kana ショウ, ユカリ

en Sho, Yukari

Search repository
Beduya, Lorna L

× Beduya, Lorna L

ja Beduya, Lorna L

en Beduya, Lorna L

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The international partnership among students becomes an integral educational practice in the 21st-century classroom. Although global learning and interactions present many ways to engage students with cultural related topics for collaborative work, setbacks like lack of collaborative skills and language barriers are inevitable. This study found out that a detailed learning framework could aid students’ learning when they were less skilled and/or less experienced in collaborative learning styles. It also suggested that minimal linguistic in-classroom help from instructors did not greatly affect the learning outcomes even though there was an encouragement to use online translators and visual contents. Besides, students still valued the learning activities designed for them despite their different learning expectations.
言語 en
bibliographic_information ja : 広島文教大学紀要
en : Bulletin of Hiroshima Bunkyo University

巻 55, p. 63-71, 発行日 2020-12-25
出版者
出版者 広島文教大学
言語 ja
item_10002_source_id_9
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 24351660
item_10002_source_id_11
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12881318
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 10:44:54.201808
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3