ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. A 紀要
  2. A30 広島文教女子大学高等教育研究
  3. 4

【Notes】Exploring the Duolingo English proficiency test at the BECC

https://h-bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/1039
https://h-bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/1039
e4a29c2f-aa29-44df-a9bb-37f75ecb49fc
名前 / ファイル ライセンス アクション
kotokyoiku4(Rose).pdf kotokyoiku4(Rose).pdf (579.1 kB)
Item type 一般雑誌記事 / Article(1)
公開日 2023-02-01
タイトル
タイトル 【Notes】Exploring the Duolingo English proficiency test at the BECC
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Duolingo English Test
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ article
著者 Rose, Kelly Eileen

× Rose, Kelly Eileen

ja Rose, Kelly Eileen

ja-Kana ローズ, ケリー・アイリーン

en Rose, Kelly Eileen

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper describes a study examining the effects of the computer-adaptive Duolingo English Test (DET) among a small group of first and second year students in the Global Communication Department at Hiroshima Bunkyo Women’s University. This test provides a specific DET score and correlates to the widely utilized English language proficiency tests Test of English as a Foreign Language (TOEFL) and International English Language Testing System (IELTS). In addition, the DET score is aligned with the Common European Framework of Reference (CEFR). Therefore, by undergoing the DET, an examinee can gauge her English language level in a variety of milieu. In this project, qualitative data in the form of interviews and anonymous surveys as well as the quantitative data of the participants’ DET scores are examined in order to ascertain the participants’ English proficiency levels, as well as their motivation and confidence levels for studying English. The results indicate that utilizing this DET assessment can positively affect participants’ motivation for studying English and can be a beneficial tool for tracking English language progress.
言語 en
bibliographic_information ja : 広島文教女子大学高等教育研究
en : Hiroshima Bunkyo Women's University journal of higher education

号 4, p. 87-99, 発行日 2018-02-28
出版者
出版者 広島文教女子大学高等教育研究センター
言語 ja
item_10004_source_id_9
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 21892962
item_10004_source_id_11
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12714407
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 370
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 10:19:43.292444
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3